Saturday, December 21, 2013

taman rekeriasi Tampok

Kurang menarik ah  ,agak diabaikan sedikit...saya bawak  penumpang gi sini  tapi  boring katanyer
tak de ape2...tah le...







Saturday, December 14, 2013

Pemandangan sekitar Jeti Kampong Pendas Gelang Patah

Cantik  dan menarik sekitar  Jeti Pendas ni..

 ramai pelancong dari singapore..

kaki pancing jugak ramai  turun ke laut melalui jeti ini







Wednesday, December 11, 2013

Jum kita mencoba ,rezki ni

kawam kawan semua  nak cuba ni  regester je tak perlu bayaran  pun  cuma dah regester  cari  kekawan ajak joint  makin ramai makin anda di bayar  mungkin 25 cen  atau lebih 50cen  seorang.
ajak je member  dapat bonos nye  ..senang kan..
jum rejester

klik kat web di bawah ni.....nanti anda akan dapat web sendiri  n ajak kekawan regester...k

http://DollarPerTask.com/?id=pakusu




pakusu baru nak ,ula   ni cari kawan tuk regester..pakusu dari sorang penumpang teksi  pakusu

coba la mudah2an  rezki masuk..Allah yang menentukan


Everyone is Welcome!
Unlimited Job Positions!
Anyone can Join!
No Experience required!
Instant Account Setup and Money Making