Thursday, September 5, 2013

Kes bengang





ini teksi aku   Teksi eksekutif Citra.

Dua hari lepas  aku q kat larkin. so depan aku member texi eksekutif gak  KIA Optima   ..,datang plgn  nak naik kete dia sbb dia depan ..aku kedua...kaum india ..aku dengar nak ke tampoi utama...ok dia jln  aku plk masuk turn..pertama..punye la keras...takde pelangan   sampai kul 9.20 kot..member yg antor ke tampoi utama dah blik..dia mendekati   aku dan merungut   "tak guna punya Kap Lam _(india yg dia bawak) dah bwk  sampai sana   takde duit la ...tunggu suami dia amik duit al  memacam..aku menyampok   biasa la beb ragam manusia....last2 dia byr rm20...'ok la tu dia byr kan.....
esuknyer..Kap Lam tu  datang ke Larkin.. menyapa aku..."Abd ada beg saya tetingal dlm kete"..so saye kata  "awk ikut sapa   dia  kata kete biru,,,...ehhh byk kete biru   dia tak cam....so aku teringat  si member yg bwak di ni...member ni plk  smalam dan ari ni tak q  pun  tah kemana...Kap Lam tu datang lagi   hari ke3..member  tu tetep tak munncul  tak kenapa ..selalu pepagi dia la kat depann..kap lam tu mengamuk..membebel  tak tentu arah  tetap  menunggu member tu  siap bwk mak dia yg cham pemandu texi tu..tapi member tu  menghilang  tahhhh   le....macam ada..




No comments:

Post a Comment