Saturday, December 21, 2013

taman rekeriasi Tampok

Kurang menarik ah  ,agak diabaikan sedikit...saya bawak  penumpang gi sini  tapi  boring katanyer
tak de ape2...tah le...







Saturday, December 14, 2013

Pemandangan sekitar Jeti Kampong Pendas Gelang Patah

Cantik  dan menarik sekitar  Jeti Pendas ni..

 ramai pelancong dari singapore..

kaki pancing jugak ramai  turun ke laut melalui jeti ini







Wednesday, December 11, 2013

Jum kita mencoba ,rezki ni

kawam kawan semua  nak cuba ni  regester je tak perlu bayaran  pun  cuma dah regester  cari  kekawan ajak joint  makin ramai makin anda di bayar  mungkin 25 cen  atau lebih 50cen  seorang.
ajak je member  dapat bonos nye  ..senang kan..
jum rejester

klik kat web di bawah ni.....nanti anda akan dapat web sendiri  n ajak kekawan regester...k

http://DollarPerTask.com/?id=pakusu




pakusu baru nak ,ula   ni cari kawan tuk regester..pakusu dari sorang penumpang teksi  pakusu

coba la mudah2an  rezki masuk..Allah yang menentukan


Everyone is Welcome!
Unlimited Job Positions!
Anyone can Join!
No Experience required!
Instant Account Setup and Money Making

Wednesday, November 27, 2013

Jalan jalan satu semenanjung

Dari Johor Bahru perjalanan melalui Segamat ke Kuantan,malam trus ke Kuala terengganu..sampai kira2 jam
3 pagi lepak kat pantai Cerating ...menjelang subuh ke Pasar..adus mak...ingatkan nak solat subuh kat surau yang ada di kawasan pasar tu...tapi tutup plk..jumpe satu surau lagi kat area pasar tu  bekunci gak  ...melampau ..ah..dah tak solat subuh (Kada')..truskan perjalanan ke Kelantan...sampai kat Kubang kerian .amik hotel  lepak.malam gi raund2 cari makan..siangnyer raund kat Kota Baru..kira2 jam 5 pm truskan perjalanan ke Penang lepak ..Pagi truskan perjalanan ke Kedah ..pastu  ke Changlun..dok kat T hotel..Pagi  ke Padang Besar..sebelah petang ke Pekan Sintok....esuknyer ke UUM..kira2 kul 10am perjalanan balik ke Johor..















Wednesday, October 16, 2013

Selamat menyambut Aidiladha...Pesta Kurban

Kul 10 pagi  ,selepas solat Aidilagha bermula lah pesta Kurban.7 ekor lembu tombang ditempat saya Taman Aman Senai..ada plk saekor lembu tu agerasif dah dipotong masih bleh berdiri  ngerisss..dan sempena Korban ini ada gak aktiviti sampingan  dimana YB Don Senai /Kulai datang sambil menyampaikan cenderahati kepada pemilik2 rumah yg dihiasi dengan bunga orkid,,waw..











Tuesday, October 8, 2013

Jum

YA ALLAH....
=> Jangan ENGKAU berikan KEKAYAAN yang membuat aku SOMBONG..
=> Jangan ENGKAU berikan KEMULIAAN yang membuat aku LALAI..
=> Jangan ENGKAU berikan KEKUATAN yang membuat aku ANGKUH..
=> Jangan ENGKAU berikan KESENANGAN yang membuat aku LUPA..
=> Jangan ENGKAU berikan KENIKMATAN yang membuat aku KUFUR..
=> Jangan ENGKAU berikan TAKHTA yang membuat aku TERPEDAYA..
=> Jangan ENGKAU berikan PAHALA yang membuat aku tidak IKHLAS..
Ya ALLAH jauhkan aku dari sikap UJUB,RIAK,SOMBONG & TAKBUR.Jadikanlah aku seorang hamba yg selalu merasa BERSYUKUR d atas tiap apa yg Engkau beri..Amin:)